Al Quran Nur Karim

Friday, July 6, 2018

jamuan raya opis

al kisahnya jamuan raya dekat opis semalam,
banyak gambar sebenarnya kita share sikit dah lah :)

banyak makanan dan banyak gerai2 yang disediakan,
bukanlah gerai berjual, kekonon jelah mcm gerai2,sebab nak minta semua kakitangan 
dapat hias meja cecantik mengikut tema sekali gus masuk bertanding,
dan dapat dijadikan tempat untuk meletakkan makanan yang disediakan nanti..

antara menu di gerai- gerai yang ada - 

nasi beriani kambing bakar 2 ekor
kuih muih
soto
laksa
sate nasi impitnye berkilo2 banyak ya amat
lemang rendang
buah buahan
ice cream malaysia

sedap makananya rendang pun terbaikk ya amat,
tapinya aku mampu makan sikit aje hehe,
nasi sejemput, daging kambing ada dalam lima ketoi kecik,sayur sikit, 
lemang 2 hiris +rendang sikit, ice cream malaysia 1 tu jelah aku mampu makan,
pastu perut dah jadi sendat tak tentu pasal..
xbleh makan da adoi

seperti gamba makanan dalam pinggan tu. itulah yang aku makan

untuk gerai jualan bagi unit aku gamba yg last sekali tu, gerai untuk lemang dan rendang
dapatlah no.3 masuk bertandingnya jadilah :D (y) alhamdullilah

lepas tu dkt hujung2 majlis boleh pulak aku terbuat gile,
join karaoke dkt belah depan,menyanyi2 dgn yang mana ada dkt situ =|
haihh.. 

oke, tu jelah yang nak diceritakan,
jamuan raya dihari raya memang lah awesome,
badan pun dah gumuk,
jadi jomlah kurus semula.

#jomkurusbersama

^_^ 








no.3 hurey :D haha (y) 

No comments:

Post a Comment