Al Quran Nur Karim

Wednesday, September 21, 2011

sempat

     oke ape2 pn sebelum update story dekat sini kite stopkan dulu lagu aishiteru ni , karang lain nk crite lain pulak yg kluar dkt sini... kantoi la cerita kehidupan aku yg sbrnya karang.. haha

 Worait, tadi pagi sebelum pergi kerja aku laju2 kona kanan kona kiri, kona kiri lagi lepas tu kanan , sampai la 7e... apa gua buat kalau sampai 7e mcm sebelum ni.. ape lagi, usha tempat komik laa.. nahh!! itu dia stock buku komik angker tinggal sekeping je,, nasib baik nasib baikk tuuuuuuuu... mmg reserve utk aku la tuu.. ini buku dia yg sempat gua sambar di pagi2 tak hening tadi..



ada barang penting aku nk beli selain benda ni, kalau tak takde de aku pegi 7e sebelum pegi keje tiap2 pagi de,lain la kalau ada boypren ensem meletop keje dkt situ, wajibbb pagi2 singgah situ dulu kot.. uhu~~ ehh gatainye bunyiiii..

selain dari beli menatang ni, aku pn ada jugak la beli barang samping2an lain.. seperti (skema pulak bunyi ayat ) pewangi kete, tah ape lorat sngt beli pewangi kete pulak doh, padahalnye dah bertahun takde pewangi2 ketenye,tak tahan aku , pening.. mungkin hati dalam ada taman bunga baru nk hidup balik kot.. ngehngehngeh~~

aku amik la jenis glade bau country garden.. mcm romantikkan bunyi dia, kertas dkt situ pulak kaler pink,menggamit betul suh beli,demm... aku pn berbunga2 rasa, lepas tu sambil menari2 ballet (oke tipu ) pegi ke kaunter bayaran..  setel bayar teruskan la perjuangan haritu, pergi ke destinasi seterusnya iaitu tempat kerja.. :)

review buku... takdeee,... sbb mane timenye nk baca, kt opis ni, tak feel la bebeh.. kat umah karang la , baru cunn.. time2 ujan.. suasana bilik tak berapa nk cerah2 .. huyyoooo mmg tido malam karang mimpi la karang tuu... haa~~ nk tau jugak pasal cerita dalam buku tu, kasi beli laahh.. baru puas hati.. ;D, worait, aku nk sambung dengar lagu aishiteru dulu..

tata dulu disini..a a a a a akuuu... ahh gagap pulak lagu nii,, (^_^) .. ~~~

No comments:

Post a Comment