Al Quran Nur Karim

Monday, February 15, 2016

kembara dunia dan hati

hai,
hari isnin harini...
dan bermulalah semula hari hari yang mencabar untuk aku...
dan lagi aku tak tau ape sebenarnya perasaan yang ada dalam kepala otak aku sekarang ni :/

jom layan gambalah kan..

untuk kemudahan aku beli extension yang comel ni, senang untuk dibawak travel sana sini..

tolong akak yang menyewa dekat rumah ni berkemas2 untuk berpindah

dapat sehelai jubah hurey!! terima kasih kak ina 

takde da la nampak kete ni parking kt umah dah lepas ni..


langit pagi ni cantik sangat... alhamdullilah... hati bahagia tengok langit hehee...

ya... bersenang hatilah lia...
moga satu masa nanti berjumpa jodoh yang boleh membawa ke syurga..
makbulkanlah doaku ini Allah..
aku ni bukannya kuat sangat kalau kembara iman secara bersendiri... 
kuatkan lah hati ... 
amin...~


No comments:

Post a Comment