Al Quran Nur Karim

Friday, February 5, 2016

stadium

semalam pegi tengok bolo...
temankan akak yang last day harini keje dekat bandar jengka ni..
lepas tu dah nak pindah kerja di kuantan dan duduk dengan kakak dia dekat sana..
takde da la housemate..

gamba semalam punya cerita..






masa ni ada cabutan bertuah 

senonoh sangat kaki aku tu hahaha ... :D

kak ina yang akan berpindah... ~



final felda jengka vs felda gua musang, felda jengka juara!! (y)



cantik stadium baru ni, dekat je dengan rumah, tapi itulah kalau ada perlawanan best pun nanti , tak ada la nak pegi sebab dah tak ada kawan... hee..~

harini pun ada sorang cikgu dekat sekolah tempat aku bekerja ni akan berpindah, terus terang cakap aku cam sedih je dengar ayat pindah tu.. sebab dah berapa orang da keliling aku dalam masa terdekat pindah tingaikan aku huwaaa... T_T

moga ada hikmah disebalik semua yang berlaku.. amin.. alhamdullilah ~

No comments:

Post a Comment