Al Quran Nur Karim

Thursday, November 23, 2017

new life

Assalammualaikum,
perghh tajuk omputih,..
padahal tadi jawab call, user ajak sembang bahasa inggeris, habis bersepah jadinye hahaha

oke fokus2...

Alhamdullilah dah berkubur setahun blog ni huww..
lately ni dah semakin sibuk, dan cerita barunya aku dah pindah kerja dekat tempat lain..



tak taulah tempat baru ni apa bahagian ceritanya pulak untuk hidup aku,
dah 4 bulan dekat sini, dalam 4 bulan ni dengan bergaduhnya, dengan menangis semua ada,
macam masa mula2 aku posting kerja 10 tahun dulu dekat tempat keje lama..

hum...

bercakap pulak pasal study, aku ada berbaki 2 semester lagi, semester ni dengan semester depan..
semester ni pun sebenarnya dah nak abis, ada 3 minggu je lagi kelas... lepas tu final...

korang doakan jelah yang terbaik untuk aku ye, sayang korang...

#entahsapabacataktaublognihahaha



3 comments: