Al Quran Nur Karim

Tuesday, December 15, 2015

melayang sayang

oke aku nak menaip lagi...

perut aku tak normal lagi harini.. setakat pukul 3.04 menet ni aku baru telan sebiji apam dengan kuih karipap seketui..

ini la rupe kuih apam aku makan pagi tadi, tapi kelapanya tak ada la, sedap jugak
(gambar ehsan dari google)

adeii.. mual kesan dek ubat mgraine smlm...

mood berangan lagi...

kalaulah ada orang call... tanya .. awk oke tak ni..
saya belikan nasi ye...

fuhhh... memang lapan ploh tahun rasanya aku menangis kalau tetibe ada orang caring cmni kt aku hahahaha

kejadian begitu didapati pernah berlaku berjuta juta tahun nan lalu dalam hidup aku..
lama sangatttt da tuuuu... hehe

kalau konon la ada kejadian mcmtu tibe2 berlaku dalam hidup aku,
heh
aku rasa lelaki tu ada sebab lain la tu, bukan ikhlas pun...
susah nak jumpa lelaki jujur da sekarang ni..
tetambah lak ppuan tak lawa cm aku ni.. hahaha
sudah berumur pulak tu...

*otak aku mcm sayur sangat pulak kebelakangan ni, tambah sebenarnya aku tgh kusut buat database phpmyadmin tak jadi2.. lepas tu aku tak tau dekat sape lagi aku nak minta tolong ni sebenarnya T___T  ~ baru elok migrine terus bercampur dengan coding meletop letop,bahagia angat --,

No comments:

Post a Comment