Al Quran Nur Karim

Tuesday, December 15, 2015

yang dipayungkan

yang terakhir untuk hari ini.. 
kesian payung ni dah letih agaknye berkhidmat untuk aku..

dah nak luruh dah payung comel aku ni... sedihnya...

hujan boleh tahan petang tadi..
makanya beliau dengan setia berkhidmat untuk aku lagi, walaupun sebenarnya..
keadaan fizikalnya dah tak mampu..
kesian payung ni..
aku kene beli nasik juga.. kalau tak karang makin teruk pulak perut aku ni..
bila gantung tadi..
nak masuk dalam rumah...
tengok payung ni..
dalam hati
kesian awk payung...
tapi.. saya tak sampai hati nak beli yang baru...

amik hp dan tangkap gamba, untuk diabadikan dkt blog ni...
 hummm...
i lof u payung...

dengan payung pun aku tacing lebih...

inikan pulak asam di laut...
ehhh
apa kau mengigau ni...
php lia php.. T____T


No comments:

Post a Comment