Al Quran Nur Karim

Thursday, August 4, 2011

kasih

 ain 

kakak nana

kakak nana , ain 

iznan 



aku cukup sayang budak bertiga ni, dalam tiga orang ni paling aku sayang si ain tu.. bagus budak ain ni, pandai berfikir,yg lain pn sama jugak, tpi mungkin ain ni lebih manje sikit dgn aku,aku gerak nk balik mesti dia nngis,selalu bawak jalan2 dulu,baru boleh balik...si ain ni mmg kalau bole melekat dia melekat je dgn aku,ape pn dgn aku, aku suka membela bebudak ni.. huhu.. :) ...

masa mula mula nk mesra ngn si ain ni aku ingt lagi situasi die, masa tu dia berak, aku tau la da bau kan,hehehe,aku tanya " ain nape senyap je ni, ain berak ye..." dia geleng2, huhuhu.. aku nk gelak jek.. "meh kak lang basuh.." dia senyap lagi.. pastu lama sikit baru dia jawab "ain tak nak susahkan k.lang ".. wahh.. word si ain ckpkan tu mmbuat aku terkesima.. huhu.. budak kecik pk cmgitu, mane la menyusahkan pd aku..aku pn ckp lah "mane ada susahnya syg , jom.. " .. baru dia oke... hehe ain ain...

kdg bila aku mandikan dia, siap siap mandi, aku balut2 dgn tuala, cepat2 dia lari dkt almari baju dia ckp kt aku .."k.lang tak payah carikan baju ain, ain boleh cari sndiri.. hee" .. tacing aku dgn budak tecik sorg ni.. haihh.. mula la ni aku rindu nii......... *bergenang..* ...

ain dengan kakak nana masa mak dorg duk hospital dapat adik baru,iznan, aku jagakan satu malam..ain asyik nangis aje.. kesian aku tengok rindu mama dia, nak dibawak ke hospital dah malam sangat masa tu.. aku bukakkan cerita katon.. ulang la dari pukul 10 mlm sampai 3 pagi.. kakak nana tak mau tido tengok katon.. ain dalam layan2 cerita katon tu pukul 12 dia terlelap., tapi sekejap2 dia bangun nngis cari mama dia.. aku tepuk2 peluk, pujuk kan selagi boleh.. ye la , bau aku bukan bau mama dia.. ,jam 3, kakak nana terlentok tido sendiri depan tv,humm :) .. kakak nana tido sampai pagi.. ain tido, kejap2 terjaga meragam ...

sedih aku, ngn aku aku nngis... jenis hati lembik gini la gayenya..

dgn iznan, tempoh hari aku pegi rumah tu la baru aku dapat mesra dgn budak baik si tecik tu... ada masalah melanda dalam family budak2 ni... membuat kan payah nak pegi jenguk selalu si ain dgn yg lain kebelakangan yg ada ni..

kenapa aku bercerita pasal budak2 ni dalam entry kali ni, sebab lepas ni, memang aku dah payah nk jumpa da cinta hati cinta hati aku ni.. umm..............

mcmane kalau aku rindu sngt dkt ain lepas ni haa~~~~ mcmaneeee..... T_T , tengok gmba je mane puas...

No comments:

Post a Comment