Al Quran Nur Karim

Tuesday, September 8, 2015

heavy rain, thunder.. make me scare!

(tajuk biar powerr haha )

akut ... akut.. err.. hehe



adoi.. await tak tau, umur da makin banyak ni makin takut lak bila hujan lebat turun time malam..
pastu ditambah pulak dengan bunyi guruh kuat-kuat adoi..
memang susah la nak pejam mata..
bukan aku terbayangkan benda-benda seram yang buat aku takut tu, takk... takde langsung bayang benda yang bukan-bukan..

tak tau kenapa tah bunyi hujan lebat menderu-deru dengan kilat guruh kuat-kuat tu buat aku takut..
kalau ada yang tido dekat dengan aku.. kompem, kompem sangat aku merapatkan badan..
percayalahh..

ngapa la jadi mcm bayi pulak.. bayi pun agaknye lagi berani dari aku.. ape laa.. bunyi hujan lebat pun takut.. adehh...

disebabkan hujan semalam, masa perjalanan nak pergi tempat kerja tadi, banyak la kesan-kesan hujan semalam dekat tepi jalan.. ranting2 kayu banyak jatuh tepi jalan.. ada yang dahan tumbang pun ada.. zink2 penghadang tapak pembinaan banyak berterbangan ke seberang jalan.. huii bahaya botoi, kate adeeb ayat anak sedara aku tu botoi hehe...


ape2 pun hati-hati nak masuk musim hujan ni.. mane2 kawasan yang senang naik banjir beringat-ingat lah...

harap penghujung tahun ni keadaan baik2 je.. amin... ~

No comments:

Post a Comment