Al Quran Nur Karim

Friday, September 4, 2015

demam periksa

Hari jumaat harini alhamdullilah... minggu-minggu yang aku tak ada di opis... pegi mana pegi periksa... di kL..
     punya la nak periksa sampai aku lupa, hari isnin yang aku bertolak ke kL tu adalah penghujung hari orang habis cuti-cuti merdeka... haaa merasaa... sangkut dalam jem dekat 5-6 jam... selalu kalau dari pahang amik masa 2 jam je...

masa-masa tu jugaklah... badan mula rasa nak demam... huru hara...

sudahnye 3 hari aku periksa.. selasa,rabu,khamis.. periksa la dalam keadaan tak berapa nak molek mcm orang lain.. takpe lah janji soalan periksa semua berjawab... goreng-goreng yang lazat haha...


harini aku da masuk opis.. exam pun da abis untuk semester ni.. jadi masa untuk menjelajah ke blog orang lain sementara tak berapa ada keje ni hehehe... 
jom bacaa ... ^_^

No comments:

Post a Comment