Al Quran Nur Karim

Tuesday, November 29, 2011

Khairul Fahmi Che Mat ( Apex) ~~ KFCM

Entry kali ni khas untuk Apex kesayangan aku ni... 



aku suka Apex sbb dia mmg goal keeper terbaik pada aku, maintain je atas padang, steady bebeh..  steady!! sukanyeee tengok time beliau ada utk mane mane game...

cam baru2 ni, ada kelayakkan untuk harimau muda malaya kita ni ke Olimpik 2012, tapi apekan daye tak lepas pulak kita.. takde rezeki mcmane kan pulak.. mesti ramai yang hampakan dengan keadaan goal yg dijaringkan tu.. hehe.. sabo ye sabo ~~

Entry wa ni bukan nak kupas banyak sangat pasal hal kt padang, tapi rumusan hidup beliau yg masih mude mudi nii.. huhuhu

kalau kita taip kt google nama si apex ni, wa rasa lagi bnyak hal gosip diri dia dari hal dia kt padang, mengapakah jadi begitu, biase lah.. orang lagi suka gosip hangat dari hal kerier, mcm tu jugak dengan artis2 lain, walaupn si apex ni bukanlah retis menyanyi2 mahu pn berlakon..

kesian juga pada apex, bnyak noo gosip bersepah2, dalam soal gosip tu betul ke tak, itu tak boleh lah nk dikatekan.. sbb bukan diri aku, dan aku bukan lah orang terdekat dgn beliau juge.. dia kenal pn idak aku ni haa , haha!! 

ape hal pn aku tetap sayang apex aku ni, apex aku yg pada aku , pada dasarnya dia baik orangnya, mcm lurus lurus aku tengok... dalam keadaan diri dia yg makin dikenali, makin berjaya dalam sukan yg dia minat.. dugaan juga sama seiring..

gua harap dengan diri beliau yg muda tu, 22 tahun baru, lu boleh membina sikit2 hidup yg lebih steady dan berkeyakinan, jadi icon yg terbaik utk mereka2 yg minat kau apex...  Allah selalu ada dgn kamu, kalau kamu benar.. :)

Kalau sudah solat Asar , petang2 tu pegi jalan2 tepi pantai, sorg2 sudah.. karang aku jeles pulak kalo lu jalan ngn awek.. hahaha gurau.. muasabah diri ... kenapa kadang bnyak dugaan dalam hidup lu, ape lu dah buat sepanjang karier lu yg dah meningkat ni, mesti ada kebenaran yg boleh lu nampak..

wa harap lu akan lebih berjaya di masa akan datang, dan waktu tu disamping lu yang gagah berdiri gitu, ada juga seorang wanita solehah buat peneman hidup lu sampai akhir hayat, wa doakan selalu yg terbaik utk lu bro !!

akhir kate ,

Majulah sukan untuk negara.
Maju Apex untuk Malaysia.
tambah iman tambah kesejahteraan.
renung renungkan buat pedoman.

* sayang KFCM , * wa harap apex ada baca blog wa ni, sila komen kt chatbox kalau ada.. hahahaha

berangan sangat gayenye ayat wa ni ... ~~

No comments:

Post a Comment