Al Quran Nur Karim

Tuesday, November 8, 2011

lembut

sedapnya asam ni ohoo.. wohopp sory2 haha, terlayan sedap sngt makan asam ni pulak.. biasa la wanita mg susah nk dipisahkan dgn asam begitu juga dgn kelembutan.. eceh.. :">

cakap pasal lembut ni, wahhh jauh sngt dgn sikap gua ni, huhu~~ mungkin hidup dgn genre rock telah terdidik dari kecik agaknye.. hee.. bahasa yang tertaip dkt sini agak kasar jugakkan, tak seiring lagi dengan perubahan yg cukup gua bawakkan dalam diri ni..

InsyaAllah aku cukup sikit2 ye kasi seiring.. (^_^) .. gua akan sentiasa cuba jadi yg lebih baik ~~

gaji nanti kalo duit boleh kona2 sikit kegunaannya aku ingt nk beli kain2 labuh tu banyak2 sikit.. nk tuka stail pakaian jadi sweet lebih sikit.. hee



gaya yg mcmgini laa.. dan wanita comel dalam gambar ni semestinya bukan gua okeh, hahaha, ni gua amik dari carian google :)

No comments:

Post a Comment