Al Quran Nur Karim

Wednesday, July 13, 2011

4

MISTERI RUMAH SEWA SIRI BERSIRILAH

Ha? universiti tertua di malaysia angker?biar betul? tak caya? tak perlu jadi ahli entiti: bukti nak xplore... nak tau dengan lebey lanjut.. baca la crite aku ni..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada y'all.. yaa.. kini aku kembali dengan nama baru dan juga versi baru untuk MRSA. Maafkan aku kalau aku sudah lama menghilangkan diri aku nih. Aku sekarang sudah bergelar mahasiswa di sebuah university tertua yang terletak di ibu kota. Walaupun sudah bergelar mahasiswa, aku tetap mcm dolu2 so takyah la aku bebel bebanyak kat sini ek? Ok.. straight to da point.. aku skrang dok kat salah satu kolej kediaman dalam universiti nih.. dan sememangnya kolej ni pun ada ke-angker-an dier tersendiri. Tapi first time aku kene sakat dgn entiti masa aku tgh menjalani aktiviti haluansiswa. Macam ni story dia...

Time tu aku baru 4 hari dok kat situ, almaklum lah kan, freshie lah katakana, semua aku nak explore.. aku ditempatkan di tingkat 2 block B.. mmg best aaa.. ada scenery baik punya, facility pun elok lagi laa.. aku dapat sorang roommate hehe.. BTW, pada malam tu semua para junior ada perhimpunan kat court takraw, so aku pun kene turun gak laa...; assembly tu start kul 9 dan abis kul 1.30 pg.. masa sepanjang assembly tu takdak la aktiviti paranormal yg berlaku. Tapi, around midnite-midnite gitu, aku rasa ngantuk plus boring yg amat, so mata aku melilau la.. aku tgk orang, orang tgk aku, aku tgk pokok, aku tgk tiang dan sebagainyer.. tapi tetiba mata aku terpandang satu kupu-kupu warna putih tgh berterbangan kat atas kepala bebudak ni.. syok la aku tgk kupu2 ni.. ralit gak la aku tgk sampai satu hapah facilitator tu cakap pun aku tak dengar.. aku tak syak laa ape2 kat makhluk sekor ni, iyer laa dier pun makhluk tuhan gak laa..




Abis jer assembly tu kitorg pun naik la bilik masing2, sampai jerk at bilik aku tukar baju, terus landing atas katil. Terus terlelap.. baik punya... tapi tak lama laa aku tido tu sbb tetiba perut aku memulas, so aku amik jln bijak utk poie toilet.. wakakak.. sampai je kat toilet, aku terus meneruskan hajat aku tuh.. tengah syok2 menghayati aktiviti tu tetiba aku rasa seram seram sejuk.. oits.. pehal lak nih, aku pun dah start cuak, lantas aku mempercepatkan aktiviti aku tuh.(korang pepaham je lah kan..) tetiba telinga aku terdengar macam org jln dlm toilet tu, hmmm berteman gak aku kat toilet ni. Tak la aku takut sangat.. aku pasang telinga lagi.. pastu apa yg aku dgr, bdk tu rupanya masuk cubicle shower.. hoh gilo apo mandi pagi2 bute nih.. aahh pedulik hapa aku, setelah selesai upacara membuang tu, aku pun flush (utamakan kebersihan!!). aku masih lagi dgr bdk tu mandi lagi.. tapi bila aku keluar je dari cubicle jamban tuh.. aku tgk pintu semua cubicle shower terbukak.. that means tak dak orang tgh mandi, tapi apa yg aku dgr ni? Cepat2 aku basuh tangan, dan melangkah keluar toilet tu.. masa aku nak kluar tu, mata aku sempat ternampak satu susuk putih berdiri kat tepi pintu cubicle shower yang kat tengah. Aku tergamam kat situ.. mata aku masih lagi memandang kat susuk tu.. dan aku terdengar ia bersuara "akak perut sakit lagi?" Huwaa.... tak moh tak moh.. apo laie.. aku terus lari poie balik bilik laa.. gilo apo nak berbual dgn susuk tu?! Sampai ajo bilik, aku kunci pintu, terus lompat atas katil, selubung, baco apo2 yg patut, tutup mato teruih tido...; tak nak kene kaco...; sok pagi nak bangun awal..

next morning aku bangun awal gak la.. masa aku poie toilet tu aku terperasan macam ada kain putih tersangkut dalam cubicle tu.. mak aih apa lak tu.. aku teruih wat hal aku sendiri.. aku tak moh amik port kat kain putih tu.. tapi satu persoalan dalam benak ati aku.. apa kain putih tu? adakah ia ada kene mengena dgn susuk putih yg semalam aku nampak? well.. nak tak nak aku kene find out laa..


yg benar,
foxxie

krdt to ;

by = foxxie from = tokeikedaionline

No comments:

Post a Comment