Al Quran Nur Karim

Friday, July 15, 2011

kerja dan IE


      Baru aku nak menaip, ada panggilan pulau pulak.. oke jenguk kejap apa masalahnye, oww.. laman HRMIS tu kate, guna ie version 7@8 upenya untuk perkhidmatan yang lebih baik,mcmgitu la bunyinye lebih kurang..pc tu aku dah install awal dulu dgn ie version 8, tapi akak tu risau karang kot dia simpan data dalam sistem tu takde pulak sbab dek notification tu kan.. aku pn gtau la dalam penerangan yang mudah.. "akak, huruf e ni kalau ada yang warna kuning ni , ni dah version baru.. kalau takde tu version lama.., yang ni dah baru dah, oke la dah ni .. hehe (^_^) , tak masalah nak guna HRMIS ni.." kate aku pada akak tu.. akak tu pn cakap terima kasih.. aku pun senang hati.., ehh..walaupn takdelah apa sangat pun.., tapi pada akak tu mungkin besar pertolongan tu..

situasi macam ni diluar bandar dah kebiasaan..bukan rendahkan org luar bandar.. ada juga yang terrer..tapi persekitaran yang mcmni.. masih lagi ada..aku pun membantu apa bole aku bantu aje.

tapi pada yang nak tau lebih info pasal IE ni boleh la wiki wiki dekat sini,pasal aplikasi internet yang lain pun bola jugak cari dekat situ,untuk ilmu tambahan hari jumaat ni,kalau tak berapa nak konfiden dgn info di wiki ni apa kate kita kunjung berkunjung ke library2 berdekatan hujung2 minggu nanti.. best jugak kan. apa apa pun aplikasi yang kita guna, sedia maklum ada baik dan buruknya,jadi ikutlah pilihan mana yang terbaik kita nak guna.

orait,nanti kita sambung dengan cerita2 horror lagi.. wuhaha ('_<)v *mcm la horror sngt hihi..

No comments:

Post a Comment