Al Quran Nur Karim

Wednesday, July 13, 2011

pembuka tirai

salam

Aku pergi jenguk blog adik aku tadi , blog kawan kawan lain jugak yang aku ada follow.. best lah lama tak baca kan..

aku duk usha blog adik aku ni, apa kemende la penuh sangat design dekat blog budak ni, haihh.. tapi yang bagusnye aku terbaca info friendster da upgrade baru, gambo hilang hahaha.. lantak la aku takde simpan pn gmbo ke apa ke situ.. friendster sama myspace itu zaman2 dengan boypren lama yang dah menikah pn.. jadi apa hal dengan laman sosial tu sekarang pn aku tak kisah sangat..

tapi kt myspace tu aku ada kisah sikit la haa kalau tibe tibe data dalam tu hilang,itu memang membangkitkan kegeraman jugak tu.. hehe..

pasal ada entry cerita seram aku simpan dekat situ, saje simpan situ untuk tatapan kawan kawan aku dan untuk aku juga dikala bosan2 kan.. dan memang cun sangat aku simpan cerita tu dekat situ, sbb laman forum yang pernah aku kunjung untuk baca cerita2 seram tu,sudah upgrade dalam 2 tahun lepas tak silap..abis semua cerita seram zaman2 sebelum 2005 hilang semua..

aku frust jugak lah, sbb time zaman2 tu cerita2 masyukk woo.. best layan penulisan2 dorg ni zaman tu.. skang singgah forum tu dah tak berahi, penulis penulis lama pn banyak yang da bersara.. ahaii..

okeh, jadi entry selepas ni sekitar koleksi cerita seram yg aku ada simpan disana lah.. sebelum myspace pegi upgrade pastu hilang segala bagai baik aku kasi up sini cepat.. ('_<)v *wink*

No comments:

Post a Comment