Al Quran Nur Karim

Tuesday, July 26, 2011

komik

har har har... semalam dalam pukul 10 aku kuar pegi seven e berdekatan aku terlupa nak beli colgate siang tu, haha.. kang esok pegi keje tak bergosok gigi pulak.. tak senonoh beno gitu gayenye.. hihi..

so , disbbkan colgate dgn nak pegi cucuk duit bayo org upah mesin rumput, aku pn slow2 siput setat enjin kete, menuju ke destinasi.. malas betull.. sampai seven e ni mata melilau kt area komik gempak starz kot2 ada komik angker yg baru.. nahhhhhhhh adeee weyy!!! apa lagi sambar lelaju la sebelum habis org beli.. huhu.. ni komik dia..

: tajuk sungguh kanak kanak.. akakaka, comel dowhh!! ;D

sebelum tu da kuar duit, beli colgate dgn komik dkt seven e, cari air tin milo + soya sama roti, sbb mlm tak makan lagi.. bole juge layan sambil baca komik karang.. siap semua urusan aku pn balik... ~~~ sampai rumah aku tunjuk kt adik aku.. hihi.. marah adik aku tunjuk buku gitu dkt dia.. malam2 gitu pulak tu ekekeke... sorry r.. tgh xcited nak wt cmne hohoho..

rumusan aku pasal buku tu, xceli tak habis baca lagi ni., cerita dia agak kureng sikit dari komik komik angker junji ito,mungkin penulis dia pn muda lagi kan.. hehe bole dixcusekan.. :) .. sekitar jalan cerita dia bnyak berkisar cinta budak2 sekolah.. jadi agak, boleh laa.. nk layan dia punya hantu.. lukisan dia terbaik, comel sngttt..hahaha.. suka aku..

aku takde la taksub sngt dgn hantu, sekadar hobi dan hiburan saje pada aku.. layan utk hiburan, tidak terlebih pun..

menyentuh hal gini, terfikir pulak aku pasal rukun iman, dalam rukun iman, ada beriman kepada perkara ghaib, ayat ni bukan bermaksud aku suruh korg percaya hantu, tapi syaitan dan iblis tu mmg ada,nak memesongkan kita ni, aku nak xplain lebih pn tak berapa nk pandai.. jadi korang bole la usha pasal rukun iman ni dkt sini.. ~~~~ penerangan dekat link ni simple, tapi aku suka, sbb mudah faham.. kalau korang nk lagi detail sila google.. huhuhu :P , sila rajin sikit, rajinn... :P

oke selamat mencari komik ni di kedai2 berhampiran kalau berminat, bole la nk menambah koleksi komik angker dalam simpanan korg tu.. ;D

No comments:

Post a Comment